_sevilcnklc Fdmtstmt ben yaptırmayı düşünmüyorum açıkcası bebek hasta olsa napıcam bakmıycammı bakıcam tabikide yani maddi durumumda el vermiyor yaptırmam mümkün değil ultrason da bakıldığında doktorum herşeyi söylüyor zaten
_sevilcnklc Selinbam erken bilse hamileliğini zehir gibi geçirir bunalıma girer bence erken bilmek iyi değil
Selinbam _sevilcnklc katılmıyorum ben bilip çocuğumda ne engel ragatsızlık carsa doğuma kadar kendimi eğitmek isterim
Lavinya8955 Fdmtstmt ben de dün yaptırdım. Ekstra bir şeyi yok. Normal kontrole gider gibi gidiyorsun bebeğin ölçümleri yapılıyor. Bir de kan verdim 15 gün sonra çıkacak sonuçlar. Hepsi bu kadar. Aklınızda kalmasın yaptırın.
kalben_duam Bu millet sürprizi çok seviyo. Yaptırma diyenler yaptırınca ne kaybediliyo acaba. Bi öğrenmişker ne gelirse allahtan bu lafın altına sığınıyolar. Tabiki allahtan hepimiz inançlı insanlarız ama önceden öğrenincede hakka karşı çıkmış olmuyoruz
Selinbam _sevilcnklc ben 22 haftalık hamileyim zaten 2 li de 4 lü de detaylı da hepsni yaptrdım herkesin yaptrması taraftarıyım bilmemek cehalettir biliceksin ki hazır olacaksın