Fdmtstmt Kızlar sizce 2 li taramaya girmeli miyim. Etrafımdakiler bazıları gir bazıları girme diyor aklımı baya karıstırmıs durumdalar. Sizce ne yapmalıyım?
Gzdeeeee35 Fdmtstmt yaptirmalisin bence. Sonucta bebeginin durumu hakkinda bilgi sahibi oluyorsun. Acaba mi demektense yaptirmak daha iyi kesinlikle. Zaten once ultrasona giriyon sonra kan testi veriyon. Baska bisi yok. Yaptirma diyenleride anlamiyom. Insan merak etmezmi cocugunun saglik durumunu. Ben dr a gidisimde icim pir pir gidiyorum cocugum sagliklimi nasil diye. Enteresan gerçekten
ymc0355 Fdmtstmt Allahın izniyle bir şey çıkmaz inşallah yaptır canım zaten her ay ultrasona giriyosun boyun burun ölçümü yapıyorlar ekstra kan da veriyorsun sadece risk faktörünü belirliyor en azından aklında soru işareti kalmaz ya da keşke yaptırsaydım önlem almış olurdum demezsin
MihricanA Fdmtstmt Tabiki yaptırmalısın bence bu söz konusu bile olmamalı ben ikili de yaptırdım üçlü de detayli da yine olsa yine yaptırırım. Simdi biri aldırmayacaksan yaptırma diyecek alakasi yok hepsi bebegin hakkinda bilgi edinmek icin illa risk çıkacak diye bir durum yok
Nuray23 Gzdeeeee35 tabiki insan merak eder cocugum da bisey var mi yok mu ama varsa elden bisey gelmiyor ve hamilelik stresle geciyor. O da olasi ihtimaller yani. Ben ultrasonla baktirdim burun kemigi var dedi ense kalinligi da iyi dedi. Yaptirmadim. Rabbim herkese saglikli hayirli evlatlar nasip etsin insallah.
Fdmtstmt Bende sızler gıbı dusunuyorum ballll anneler cok haklısınız ıste etkılıyorlar aklımla oynuyorlar benım de
Babymmm Fdmtstmt canım dinleme etrafı doktorunu dinle artık bu millet sussun ya yeter gebeye laf söylemesin lohusaya laf soylemesın deli oluyorum
Gzdeeeee35 Nuray23 gelirse allahtan gelicek canim yapcak bisi yok. Allah herkesin gonlune gore versin saglikli hayirli olsun evlatlari ama benlik değil yani. Ya siyah ya beyaz acaba grimi diye dusunemem. Dr um yaptir derse yaptiririm herseyi vala. Kafam net olsun
Sebis3232 Benim 2li tarama çok güzel çıkmıştı 4lu tarama sıkıntılı çıktı diye moralimi bozdular zaten en önemlisi bu 2li taramaymis benden sana tavsiye bunu yaptır başka da tarama yaptırma zaten baştan müdahale edilebildigi için en doğrusu bu diyolar diğerleri kafa karıştırmaktan başka bisi deil benim ilk doktorum çok kızmıştı ne gerek vardı da 4lu yaptırdin diye özel hastanenin gazabına uğradım hamileliği kendime zehir ettim sayelerinde zaten bi çok doktor da bu sonucun iyi olursa ayrıntılı ultrason dışında bi teste gerek duymicak
Nuray23 Gzdeeeee35 tabiki de herkesin kendi tercihidir canim. Rabbim herseyin hayirlisini versin insallah
Mishon Bencede yaptirin butun testlerinizi ben ikili uclu yaptirmadim,nifty test yaptirdim genetik tarama,99%dogruluk payi var diye,cok sukur temiz cikti ❤️
Sidal Fdmtstmt kesinlikle yaptır derim. Bende yaptırdım yüksek çıktı kan sonucum amniosentez istedi kabul etmedim nifty testini yaptırdık sonucu bekliyoruz inşallah temiz çıkacak en azından sende yaptır kafan rahat eder.
Selinbam Fdmtstmt neden girmeyecekmişsin alt tarafı ksn verip ultrason bakıyolsr bi sıkıntı olsa erken bilmek istemez misinz
_sevilcnklc Selinbam erken bilse hamileliğini zehir gibi geçirir bunalıma girer bence erken bilmek iyi değil
Zafsim0801 Bende yaptırdım sorun cıkmadi kan aldılar ultrasonla baktılar şimdi çıkan sonucumla detaylı ultrasona gidicezzzz Aralık’ta bakalım hayırlısıyla daha detaylı yawrum gorucemmm