Şunu düşünün istediğiniz kadar ölüm kirkusu olsun vakti saati gelen ölüyor . Kafaya takmayın bence bunun ölüm heryerde var bunun yerine çocuklarınıza sarıln güzel zamanlar geçirin yani sonuçta kötü hastalık yok şükürler olsun bunu kafaya takarak kendinize hayatı dar etmeyin bence