Kızlar böyle bir post açıp kimseyi üzmek istemezdim ama artık birileriyle paylaşmak ve bilgi almak istiyorum. Ben taşikardi hastasıyım (kalpte ritim bozukluğu) ciddi bir rahatsızlık değil biliyorum ama korkularımı hiç kimse anlamıyor. Geçen yıl aile hekimine gittim farklı bir rahatsızlıktan dolayı tansiyon ölçtü kalp ritimlerin yüksek dedi bi EKG çekelim dedi. EKG sonuçları çıktı sonuçlar yüksek dedi kalbin bu hızla atarsa çabuk yorulur sonucunuda biliyorsundur dedi. Belkide kan değerlerinde bişey vardır bide kan tahlili alalım dedi ve sonuçlar çıkınca hamile olduğumu öğrendim. Şu anda sana ilaç yazamam kardiyolojiye mutlaka git onlar bir yolunu bulurlar tedavi için dedi. Ama bir ömür boyu ilaç kullanman gerekebilir dedi. İlk başta devlet hastanesine gittim 24 saatlik ritim holter cihazı takıldı sonuclar 150 ve üstü dedi doktor senin yaşın için biraz tehlikeli ama ilaç kullanman lazım dedi. Eşim birde başka doktora gidelim dedi gittik tekrar ritim holter cihazı takıldı ama bişey yok diyor doktor. Üniversite hastanesinin en iyi doktorlarından birine gidiyorum muayene etti kalbin normalden çok hızlı çarpıyor ama başka bir sorunun yok dedi. Ultrason çekildi taşikardi var dedi doğuma bizde seninle gelecez her ihtimale karşı demişti ama çok şükür bir sorun çıkmadı. Ama bazen çarpıntım oluyor kollarımın gücü çekiliyor sanki. Geçen gün olan çarpıntım uzun sürdü bayılacak gibi oldum. İlaç kullanmam gerek ama bebeğim 3 aylık sütten kesmeye kıyamıyorum. En çok korktuğum şey bana bişey olursa iki evladım var onlara ne olur kim bakar. Burada birçok hamile var dualarınıza bizide katarmısınız. Kimin duası kabul olur bilinmez. Ama tecrübe ettiğim birşey varki geçen yıl düşük yaptım 7 haftalık bebeğini kaybettim canım çok yandı çok ağladım hayattaki en büyük acı bu sanmıştım ama evladı varken ölüm korkusu yaşamak çok daha acıymış. Hakkınızı helal edin niyetim kimseyi üzmek değil ama kimse beni anlamıyor herkes bişeyin yok diyor ama yaşadığım korku bana yetiyor. Burada hemşire veya doktor olanlar vardır bu rahatsızlık ömür boyu süren birşey onu biliyorum ama ilerlerse farklı sıkıntılar çıkarmı ortaya yoksa hep böylemi olacak cevap verirseniz sevinirim