icegul tatlım bende gebelik zehirlenmesi var Tansiyonumu sürekli ölçüyorum. Alet aldım eve. Tansiyonum 11/7 çıkıyor çok şükür güzel gidiyorum. Ama yine de limonlu su içiyorum. Özellikle yemeklerden sonra. Bir dilim limon da yiyorum. 31 haftalığız umarım sağlıkla atlatırız bu günleri.