icegul merhabalar benimde tansiyonum yükseliyor doktor bana 13,8 geçmesin dedi. Gebelik öncesi hep düşüktü tansiyonum. Benimkiler 14,8 gibi çıkıyor . Düzene girmesi için bile bol su içeceksin dedi ekşi ye , yarım limon sık iç hemen endişelenme sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle.