Kızlar zaten moralim bozuk yatakta yatıyorum lohusa gibi 😂😂😂😂
Sezaryen olacağım gözümde canlandırırken bişi fark ettim sizce de doğru mu?
Genelde kendini normal doğuma şartlayanlar, ölü ya da erken doğum yapanlar, bebeği küveze alınanların sezaryenı zor oluyor.
Ama isteyerek kendini hazırlayıp bebeği sağlıklı olanların kolay oluyor memnun kalıyorlar. Sizce bu doğru mu?