Merhaba kızlar bende 5+3 te gördüö kesemi iki hafta sonra kalp atısı için gideceğim. Ama 4-5 gündür bulantılarım var İlaç kullanıyorum gece içiyorum ama gündüz ve akşamları böle çok değişik oluyorum halsiz gibi uyku var gibi yatsam olmuyor otursam olmuyor cok değişik şeyler oluyor sizde de varmı böle şeyler