5+3 şuanda benim. Dün keseyi gördük bir noktacık var dedi doktorumuz oda bebiş dedi. 3 hafta sonra kalp atışını duymayı hedefledik bakalım. İnşallah duyabiliriz herşey yolunda gider. Birde benim mide yanmalarım oluyor bulantı yok. Sen kaç haftalıksın?