Kızlar bugün çatlatma iğnesinin 8.günü ama gebelik için hiçbir belirti yok 😔 normalmi yani belirtiler için erkenmi umudumu yitirmek üzereyim. Bide dün gece çok güzel bi rüya gördüm rüyamda test yapıyodum pozitif çıkıyodu hastaneye gittim doktorum 3 haftalık gebesin dedi rüyaların tersi çıkarmış derler doğrumudur acaba