Beriliko17 9 haftalıkken kestirdim baya kısalttım hatta. Allah ömrünü benim saçıma göremi vercek sanki saçmalık yani. Boyayı anlarım kimyasal hadi ama saç konusu bence de hurafe. Rahmimize düimeden bebeğimizin kaderi yazılıyo zaten. Allah güzel yazılar sağlıklı ömürler nasip etsin hepsine