Beriliko17 Kızlar ne düşünüyorsunuz bu konuda saçımı kestirmek istiyorum çok aşırı dökülüp baş ağrısı yaptı ama herkes hurafelerden bahsediyor aklım çok karıştı🤷♀️
Aysii05 Beriliko17 Git kestir tabiki inanmayın boyle şeylere adi üstünde hurafe nasil rahat ediyorsan oyle yap 😊
flzbl Beriliko17 kesinlikle bende hurafe diyip ilk gebeliğimde saçımı kestirmiştim. Dogumdan 2 gün sonra bebeğim vefat etti . Sadece tesadüf olduğunu biliyorum ama şimdi kestirmeye cesaret edemiyorum🤭
Mom092 Rabiaanne bebegin omru kısalırmış 😂😂 Tobeler olsunn Rabbim istemedikten sonra sac kestirmek mi omur kisaltacak🙄
ummomerbera Beriliko17 inanmayin böyle batıl inançlara. Doğumdan 1 hafta önce kestirdim saçlarımı :))
Zhrblt Bizim oraların hurafelerine göre de saçını kestirme bebeğin saçsız doğar büyüyünce de saçı olmaz felan derler de hurafe işte🤣🤣🤣
Beriliko17 Zhrblt öyle söyleseler kestiririm ama çok daha kötüsü söyleniyor inanmıyorum ama kötüyü neden çağırır insanlar anlamıyorm
Beriliko17 Bide aldığım vitaminler saçımı besliyor zaten kilo kaybıyla başladığım için ciddi bi yorgunluk yaşıyorum sanırım kestirsem çok rahat edeceğim
rmys_ Beriliko17 kesinlikle bâtıl inanç. Boyatmak kimysal olduğu için çok uygun olmadığı söyleniyor o yüzden ben kestirdim ama boyatmak için doğum sonrasını bekliyorum.
Cigdemanne_01 Beriliko17 bende kestirdim 2 kere hemde kestirebilirsin saçma sapan bir batıl inançtan başka bişey değil