Kızlar merhaba bugün transferimi oldum Allah’ın izniyle. Yalnız kafamı karıştıran bir durum var. Doktorum ilk başta %65-68 şans vermişti. Bütün transferden sonra %50-55 şans veriyorum embriyonuzun biz tam yuvarlak olmasını isteriz sizinki biraz basık o yüzden şansın biraz düştü ama %50-55 de düşük bir şans değil olacak inşallah dedi. Sizin nasıldı şanslarınız ? Biraz moralim bozuldu açıkçası