ballisiyavrum dugmeninannesiii inş canm bendede agır pcos var.bahçeçide başladım bende.bundan önce iki aşılama yaptırdım ilk aşılama tuttu ama 12haftada düşük yaptım ikincisi tutmadı.bende çok arastrdım bahcecide karar kıldım bakalım hayırlısı inş
Duygu_ Gizemmmmmmkync inşallah tutunur bebeğin🌸 benim dün yumurtalarım toplandı dondurulmuş transfer olacağım, doktor 3 4 gün sonra adet olacaksın bi sonraki adetinde gel dedi. Senin ne kadar sürdü transfere kadar ki süren canım??
Kimkibu ballisiyavrum oluyor bendede olmuştu normal dedi doktor birden fazla yumurta geliştiği için olması gereken akıntı kat kat artıyor inşallah tutar bebeğiniz 😊
Duygu_ Gizemmmmmmkync yaa keşke bana da öyle deseydi zaman nasıl geçicek bilmiyorum 😕 tamam teşekkür ederim canım🌸