ballisiyavrum Ptesi veya salı yumurta toplamam var iğnelere devam ediyorum ama bugun aşırı akıntım var.yoğun kıvamlı kokusuz yumurta akı gibi sefaf.normalmi kızlar toplamadan önce catlmaması için bi iğne daha kullanıyorum ama ona rağmen catşarmı
dugmeninannesiii ballisiyavrum sanmıyorum canım bu tedavi sürecinde benimde akıntılarım olmuştu. Umarım hemencik tutunur bebeğin ☺️
Esra-dmr ballisiyavrum olabiliyor tabi canım telaş etme hiç ☺️ İlk sefer de güzel haberi alırsın inşallah 🤲🏻☺️
Ozge1708 ballisiyavrum benim de iğne kullanırken olmuştu canm. Pek bi sorun olmaz diye düşünüyorum. Inşallah olmaz
ballisiyavrum dugmeninannesiii ay inşallah canm.akıntı olunca yumurtlama oluyor diyolar genelde ondan kafam karıştı benimde doktorunu arasammı diyorum
dugmeninannesiii ballisiyavrum herkeste aynı olur mu bilemedim tabi canım. İçinin rahat etmesi için ara ama o kadar ilaç alıyoruz akıntı bence çok normal
ballisiyavrum dugmeninannesiii oy maşallah canm sağlıkla kucagına al inşallah.nerde yaptırdın sorun neydi.benimde ilk denemem olacak çok meraklıyım ve heycanlıyımda😊
dugmeninannesiii ballisiyavrum yeditepe üniversite hastanesinde canım benim yumurtalığımın biri olmadığı için yumurta rezervim azdı. İnşallah seninde ilk seferde olur. Sen nerede yaptırıyosun
Gizemmmmmmkync Canım merhaba. Benim de böyle bir sorunum olmuştu hep çamaşırım ıslanıyordu çok akıntım vardı
ballisiyavrum Gizemmmmmmkync ay evet benşmde iki gündğr böyle canım .aradım dru dayanamadım çok normal dedi çatlamış olursada zaten erken çatlamış olur Faydasız yumurtalama olmul olur dedi bakalm hayırlısı inş senin tuttumu
Mucizee80 Elbet-birgun-kavusacagiz biliyorum bn 2.gunu başladım 3. Günü adetim kesildi normalde 6 gün sürer
ballisiyavrum Mucizee80 yok hayır benşm adetim kesilmedi ama bormalde 6gğn sürer 4.gün temizlenmiştim
ballisiyavrum dugmeninannesiii inş canm bendede agır pcos var.bahçeçide başladım bende.bundan önce iki aşılama yaptırdım ilk aşılama tuttu ama 12haftada düşük yaptım ikincisi tutmadı.bende çok arastrdım bahcecide karar kıldım bakalım hayırlısı inş