gupsemnur hadi yaa valla ben hep özele gidiyordum bu seferde devlete gittim ve devletteki doktoru çok beğendim çok iyiydi valla çok iyi ilgilendi hem kadın olması benim açımdan çok iyi ama sezaryen isteseydi ben kabul etmiyecektim bekleyecektim çünkü normal doğum için 14 Aralık dedi o yüzden normal doğsun istiyorum Rabbim başka bi sıkıntı vermezse inşallah tabi 😊