Saliha_123 Kızlar 38+5 olduk sertleşip duruyor karnımda ne zaman doğacak benim pıtırcık kızım🥰 belki bende doğururum diye bu totemi yaptım 😂
Omerve19 Saliha_123 ben de 38+3oldum ama hiic niyeti yok oglumun 😀 sizinki kanala inmis mi acaba benimki hala inmemisti
Bsraskmn Saliha_123 sizin yine zamanı var biz yarın 40 hafta oluyoruz doğuramayan benim sanırım😅 2 gün önce galiba nişanım geldi ama emin değilim bugünde yürüyemiyorum kasıklarımda acayip bi baskı var yarın doktor randevum var bakalım bizimkinin niyetinde gelmek varmı
Burcu_ergn Omerve19 bende 38+4 oldum amaç hanımefendi hala kanalda Bile degil artık gelsin istiyorım sabırsızlanıyorum 😁
kubra22 Saliha_123 bende 38 arti 5 im dun karnim sertlesiyor diye acile gittim ama maalesef sancim bile cikmadi birde iki gun once nisanim geldi 😥😥
Omerve19 Burcu_ergn ben de her gece doguruyorum kesin artik diye uyumadan bekliyorum ama hiiic niyeti yok bu kasim bebekleri cok inatci 😂😂
Gulden2416 Burcu_ergn işte hep herşeyin tersi olur ben normal isterim sezeryan olmak zorundayım ve bebegim kanala inmiş 36 haftadayım😂😂
HryYksl Bsraskmn bizde 39+2 yiz dün gece sancım vardı nişanım vardı ara ara sancıyla nişanımın gelmesi devam ediyor ama şiddeti artmıyor uzun süren bi düzeni yok ha doğurdum doğurucam derken yoruldum 😂
Burcu_ergn Gulden2416 bende sezaryan çok istedim normalden korkuyorum diye doktorum da normal canlısı çıktı illa normal diyor dinle beni pişman olmazsın diyor 😁😁😁😁
Omerve19 Saliha_123 benim uzun zamandir oluyo sertlesmelerim ama sanci cikmiyo maalesef ciksa bile dogum sancisi degil diyo doktorum valla ben de sasirdim artik
Gulden2416 Burcu_ergn bencede dinle en saglıklısı normal canım ben normal olsun cok isterdim ama yinede normal veya sezeryan hiç fark etmez yeterki saglıklı olsunlar
Serdardilan Saliha_123 2 güne kalmaz sende doğurur sun inş hayırlısıyla çünkü bu totemi yapan 2 güne kalmaz doğuruyor inş sağlıcakla kucağınıza alın 🥰🥰🥰🥰
AlevDemirel Saliha_123 38+ 3 teyim.sadece dün gece adet sancısı gibi yaşadım ilk defa.sabah yine alev zımba🤷♀️Yok doğmayacak Bu🤦♀️💆♀️Nyse yarın kontrolüm var bakalım 😃