ozlem-06atli CerenDeren 12+3 günlüktü. Hiç bir sebebi yoktu. O ara sağlık sorunlarım vardı ondan diye düşünüyorum.
CerenDeren ozlem-06atli anladım şuan hamilemisiniz? Hayırlısı olsun inşallah🤲🏻 Benimde ümidim yok açıkçası, Bir gün iyiyse bir gün kanamalı😔 yapıcak birşey de gelmiyor ki elden, Mevlam görelim neyler, neylerse güzel eyler..
ozlem-06atli CerenDeren Evet hamileyim. 35+6 günlük. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Umudunu kaybetme. Benim annem kız kardeşimi 9 ay boyunca kanamalı olarak dünyaya getirmiş. Herşey de bir hayır var.
AycanAycan19 1Annee2 erken ama daha bnm de 4 5 haftada kese bile yoktu 6 da kesem olustu sonra kese var bebek yok dedi bos mu dedim olabilir dedi 10 gun sonra gel dedi ama bn 2 hafta gitmedim 8+2 de gittim kalbinide duydum bebegide gördüm . Ama sizin beta hcg düşmüş sanirim ilk kan verdiginizde kacti bnm 4 haftayken 1212 cikmisti ilk ogrendigimde
CerenDeren ozlem-06atli inşallah doktorum da öyle söylüyor böyle dokuz ay kanamam oldu diyen hamilelerden olucaksınız sizde diye, ama çok tedirgin oluyorum, psikoljik olarak iyi hissetmiyorum. İnşallah dediğiniz gibi atlatırım bir gün iki gün derken geçer zaman..
ozlem-06atli CerenDeren Allah yardımcın olsun. En önemli şey moral. Her zaman moralini yüksek tut. İlla ki tedirgin olunuyor. Önlemlerini al. Ağır iş yapma,kendini yorma. 👍