Mina01 Kızlar 34+0 haftalık hamileyim toplamda 3kilo aldım karnım top gibi ve bugün göbek deliğin bugün dışarı çıkmış biraz ve sanki çıkmaya devam ediyor gibi çok korktum başına gelen var mi böyle bisey.cok kilo alsam dicem ki kilodan ama aşırı kilo da almadım neden oluyor böyle yaaa😑😑
Mrvteacher Mina01 36 haftalığım benim de göbek deliğin dışarda canım kaç haftadır öyle doktor da gördü bişey demedi anormal bişey olsa söylerdi heralde bence normal Bi durum
skuscu Mina01 ben 30 + lardayım benimkide kazaklarn altından fln belli oluyor direk 😂 cok anormal geliyor bana ama araştırınca normal miş bayaa dışa döndü göbek deliği ama tam ucu cıkmadı balon ucu gibi tuhf gözüküyor 😂
prensmusta Mina01 bende 33+4 teyim henüz çıkmadı ama çıktı çıkacak gibi duruyor,tanıyamıyorum artık kendi başına bi hal haldı göbek deliğim,ama çıkmasıda normal diye biliyorum,korkulacak bir durum değil🤗
Musabzehra Mina01 benn😂 karnım çıkmaya başlar başlamaz göbek deligimde dışarı çıktı. Biraz yapı meselesi galiba. Kiminin içe çökük
Gizocan Onun kiloyla alakası yok csnım benm son dönemde bebek hsteketlerine göre çkıyor. Hatta genelde benimde çıkıntı. 😇 normal merak etme onun hareketleriyle iyice geriliyor göbeğin.
Nursahcan Canım korkma bu cok normal bisey benm de bayadır dısarda cok uzun zamndır hatta bı sakıncası yok
Gizocan Mina01 evet bazen dayanır tam oraya iyice çkar çekilince gergin durur. Bizde 35 olduk. Ufacık bir göbeğim var ama o delik illa çıktı 😂
Nursahcan Mina01 aynen canım bendr ilk korkmustum normalde göbek degılım öle cıkık degıldı normal bi sekıldeydı hamıle ıken mle bı cıktı kararma oldu korktum doktora gıttım normal hamilelik bitince duzelır dedı
Mina01 prensmusta doktorumu aradım normal dedi ☺zaten göbek deliği kapanmıştı simdi de dışarı çıktı değişik
Mina01 Nursahcan insallah düzelirler ya valla bir tuhaf oldum eşim üzülüyor gibi acıyarak baktı gobegime😂😂
Minikmucizem199 Mina01 bende 34+0 bende 5kilo aldım sadece aynı şekilde göbek deliği dışarıda normal bence kilo dan bir ilgilisi yok 🤗
Burcu_ergn Mina01 ben 38 haftalığım 😁😁😁 tişört giyiyorum tişörtü bırak kazak giyiyorum da bilye gibi duruyor baktığın zaman 😁😁😁 normal canım deligin dışarı çıkması dogumdab sonra içeri geri giriyor cocuk içerde geliştiği için içerde ne bar ne Yok sıkışıp duruyor Zaten göbek deligin de dışarı çıkmış oluyor haliyle