Betulmtn aslında yumurtlama ve çatlama oluyor her ay adetinde düzenli ama günü tam tuturalim diye femara ve çatlama iğnesi denedik bu ay nasıl işte deniyoruz biseyler tedavilik bişey yok diyor her gittiğim doktor çok doktor gezdim zaten olmadı direk tüp bebek yapicam aşılama zaten bı anlamı yok bı gebeliğim oldu sonrasinda kimyasal oluyorsa zaten döllenme oluyordur diye düşünüyorum baktım olmuyor sitrese giriyorum zaten tüp bebek deniyecem