Oyagunaydin şeker hastalığı anne geninden geçermiş. Eğer ki anne tarafınızda şeker hastalığı yoksa sizde de çıkmaz. Bu bilgiyi doktorum verdi. Şeker yüklemesi yaptırmadan önce eşimin annesinin şeker ölçüm aletini kullandım şeker ölçülerimi doktora söylediğimde yapalım gebelik şekeri olmuş olabilir dedi. Yaptırdım temiz çıktı 😎