Oyagunaydin ben doğum yaptım cnm zamanında dikkat ettiğimde, katı degil ama sağlıklı bi insanın yemesi gereken kadar yedim hergun 1 2 porsiyon meyve tukettim mesela ama yazın hamileydim oyle incir karpuz kavun tadımlık yiyebildim onun yerine elma yedim bol bol🤗 sütlü tatlı haftada 1, belki cayın yanına kuru meyve ama cok az biliyosun normal meyveden fazla fazla seker var, abur cubur yemedim. Ekmek olarak cavdar yedim. Sekerimi de hic olcturmedim bu sürede. Bazen nefsim cok zorlandi tabi ama gecici katlanıyor insan 🌼