asiltosumm35 canım bende 35. Haftama gireceğim yarın. Çok çok zorlanıyorum İnan.. nefes darlığım öyle fazla ki 😔 nefes alamıyorum uyku desen Yok… 37. Haftamız da Doğum olacak inşAllah sabrediyorum dua ediyorum İnan ki bu 2. Hamileliğim ilk oğlumda öyle rahattım 40. Haftada doğdu şuan 40 hiç bekleyemezmişim😔 yeter ki sağlıkla gelsinler….. ama zor haftalar 🤷🏻♀️👼🏻