asiltosumm35 vititer aminn canim. Evet yattigim yer deli gibi agriyor benimde yani ne tarafımi doncem uyucam mi uyucakmiyim gece oluyor ben oluyorum 🥺 aslinda biraz da gribime vurmustum bu konuyu ama su an anliyorum ki basladik
vititer asiltosumm35 evet ben doktora da sordum. Ağrımasının çok normal olduğunu, artık bir tarafa binen yükün çok fazla olduğunu söyledi.
asiltosumm35 Cemrenur ilk gebeliğin mi canim seninde ? Yani karninin buyumesi gercekten buyuk avantaj bebeginin sagligi da yerindeyse eger o yorgunluk zaten hepimizde artik asiri var birde karnimizda buyudugu icin cabasi oluyor 😔
Cemrenur asiltosumm35 ilk canım evet 🙏🏻 gerçekten çok büyük avantaj bu kadarcıkken bile zorlaniyorum kaldıramazmışım kocaman olsaymış heralde😅 rabbim yardımcınız olsun 💐
asiltosumm35 Salser1985 ee canim bebegin kafasi yaklastiysa acilmaya falan sebep olabilirmiymis yani ne yapman gerekiyormus erken gelmemesi icin 😔
Salser1985 asiltosumm35 açılma filan demedi doktor sadece ağrı çekersin dedi haftaya bida gidicem büyük ihtimal 38 de alacak
asiltosumm35 Cemrenur bende ayni seyi kilo icin soyluyorum canim yani 20-22 kilolar aliyorlar Allah onlarin 40 kat daha yardimcisi olsun diyorum hep 😍
asiltosumm35 Salser1985 buyuk ihtimalle canim 🙏 Allahim kazasiz belasiz kucaklarimiza almayi nasip etsin
Edizinannesii asiltosumm35 korkutmak istemem ama 36-37 den sonra daha da agirlasiyorsun ve buna maalesef çözüm yok sadece sabır ve doğurmayı beklemek🤷♀️
asiltosumm35 Edizinannesii canim senlik degil zaten okuduklarimdan anladim basima gelcehi 😂🤦🏻♀️ Allahim yardimcimiz olsun
Denizkubra asiltosumm35 hepsi ama hepsi bende aynilari burnm uykum karnim sancilarim hepsi ayni cok rahat bir hamileleik gecrdm ama son 1 haftadr kötüleşti yani
Cemrenur asiltosumm35 evett😬 bende çok almadım 10 kilo aldim o da normaldir heralde:) inşallah çabucak veririz😍
Zeyyaleyyy asiltosumm35 aynılarını geçen hafta yaşadım canım özellikle rahim ve kasık ağrısını şimdi çok yavaş yürümeye çok eğilip kalkmamakta dikkat ediyorum sadece yattığımda sağ sol dönerken rahim ağrım oluyor o kadar ancak öyle geçiyor 🥴
Betzm asiltosumm35 bende yaşıyorum yapacak bişey ykk canım doguma kadar arttık cok büyüdüler baskı yapıyolar beniö üstelik bebeğim de var 1yaşında ikisiyle ugraşıyorum
Zeyyno_ asiltosumm35 Bende soğuk almıştım cnm dediğin gibi nefes alamıodum ilaç kullanamıyoruz zaten bi kaç gün öyle aşağı baskı oluyordu yataktan kalkmak ayağa kalkmak zordu karnım sertleşiodu ama geçti şimdi çok Şüküür 🤲🤲 sennde geçer İnşallah