Mercimekveannesi [bilinmeyen] öyle canım hayırlı sağlıklı olsunlarda alallm kucagimiza sag salim cinsiyet önemli değil ☺
Elifece Mercimekveannesi günde 1 tane tek. Hamilelikten önce de içiyordum ben aşırı kansızlık olduğu İçin
Bebegim Bende içiyorum bulantım va hiçbişeyim yok doktorum herkes aç karnına içmeni söylücektir ama sen tok karnına iç 2 saat öncesinde veya sonrasında süt ürünleri içmiş ol miden bulanmaz tokken iç dedi günde 1 tane içiyorum
Elifveoglu Mercimekveannesi kapsül olan bende de aynı etkiyi yaptı hamilelikten midem hiç bulanmadı bu hap mahvetti ama sonra kapsül değil de draje olanı var onu yazdı aynı etkiyi yapmadı istersen bi doktoruna söyle onu dene bi de
SerapUGR Mercimekveannesi Ben 1tane içiyorum oda aç karna bana mide bulantısı falan yapmıyoda o kapsülü ağzıma atarken tiksiniyorum sadece iyiki bana 2tane demedi doktorum 🙈
cevriyetoy Mercimekveannesi bende 14.haftadan beri kullanıyorum şimdi 26+0 im kansızlık olmasın diye bırakma dedi doktor. Arada bende de aynı şikayetler oluyor ama.ben günde 1 tane içiyorum
burcuali38 Mercimekveannesi aynı ilacı bende günde 1 tane kullanıyorum ama hiçbir yan etkisini görmedim şimdiye kadar akşam yemekten sonra içiyorum ben
Burcuk Mercimekveannesi ayni ilaç beni de mahvetti ama çözümü çok basit. Gece yatmadan önce içiyorm hiçbir sorun kalmadı. Tek tablet kullanıyorum sen neden 2??
Mercimekveannesi Burcuk artık bende gece yatmadan kullanıcam canım doktor 2 bunyene fazla gelmiş dedi tek icicem anlamadımki neden 2:///
Burcuk Mercimekveannesi o ilacı ilk içtiğim gün bana bi haller oldu yatmak uyumak istedim önce.. işe gideceğim ama yattım kaldım. Sonra bulantı yaptı çıkardım. Ardından kendime geldim işe gitmek için hazırlamdım ishal başladı vc ye giriyorum çıkıyorum tam evden çıkacağım tekrar vc ... derken çıkabildim. Saat 14-15 arası bi uyku bastı her şeyi bırakıp uyumak istedim. Bana bi şeyler oluyor dedim yardımcım yardımcı oldu.. ertesi gün içmedim ama etkisi 2 gün sürdü sürekli esneme uyku gelmesi.. araştırdım gece içmeyi öğrendim bi kutu bitti şuan bi problem yok çok şükür