Banada aynısı olmustu kac kere bıraktım basladım kansızlık cok oluyo tansıyonum dusuk dıye içiyim dedim ishal karın agrısından hastanede yattım kac gece serumlarla kendıme geldım doktorum en son bırak dedı kullanmadım son haftama geldım zaten 🙏🏻 Kansızlık bas donmesı cok yasadım ama kullanınca daha beter bı durum oluyordu gercekten anlayabılıyorum cok zorladım kullanmak ıcın kendımı ama durum hep aynı doktorunla konus canım bıraktırır