Dorukcuuuum benim ablam normal oldu ve altta çok fazla dikişi oldu 1 ay kendine gelemedi ben baktım ona. evet normali çok istedim bunun için pilates yaptım,yazın yüzdüm,perine masajları falan ama bebek seçiyo gerçekten nasıl gelmek istediğini ve ben 2. gün hopp ayaktaydım.suan evimi toparladım düzenledim oğlumu aldım dışarıya çıktım mesela ve ben sezaryen oldum. sakın korkmayın inanırsanız başarırsınız🥰🙏🏻