Merhaba güzel anne ve adayları. Belki bazılarınızla denk geldik az çok gören tanıyan vardır belki. Gebeliğim başından beri mükemmel geçti gece uykularım hiç bölünmedi,bulantım,ağrım,sızım olmadı süper bi gebelik geçirdik oğlumla. son ay sadece haliyle ağırlaştım,yalancı sancılarım başladı. Her zaman normal doğum istedim doktorum da normal doğumu destekleyen biriydi zaten yolun başına normal olarak çıktık ta ki 34. haftaya kdr bebeğim kilolu bi bebekti ve doktorum 40. haftaya kdr 4kg üstüne çıkarsa zorlıcağını söylüyodu ve 40a kdr kesin cıkardı da zaten ben o zaman sezaryen olma olasılığını düşünmeye başladım ve olucaksam 20/11/2020 de olsun o zaman demiştim. beklenen tarihte 26/11/2020ydi zaten. geliyoduk gidiyoduk sancılarım cıkıyodu falan bebek kilo almaya devam ediyodu ki son 37+6 kontrolümde bebeğimin kol altından boynuna dolanan bi kordon gördük bu arada kanala falan girmişti bebeğim doktorum kanalda ama kol altına takıldıgı için ilerletmiyo dedi ve tamam dedim sezaryen olsun ama endişelendişim için en erken tarih 17/11/2020ydi ve okeyledik ama ne oldu tabi öyle olmadı😂ben o kdr korkmuş ve kafaya takmıştım stres olmuştum ki ya bebeğime bişey olursa diye o gece tam 38+0 olduğum gece nişanım geldi ve sancılarım başladı sabah doktoruma yazdım doğum yapmak için anlaştığımız hastaneye yönlendirdi hemen beni covid testi verdim negatif çıktı nts de bakmaya başladılar sancılarım çok düzenli açılmam 6cm olmus ama bebeğin pozisyonundan ötürü gelemiyodu doktorum geldi ve acil sezaryen dedi. spinal sezaryen oldum ve hiç korkulacak bişey yokmuş açıkcası. zaten iyi ki yapmışız kakasını yapmış beyefendi içeride 😂 spinalden sonra hiç ağrım olmadı başımda veya başka yerimde.sondayı 7 saat sonra cıkardılar acı olmadı. ilk yüryüşte akılda hep bi söylenenler döndü acırsa kalkamazsam falan ama onda da rahattım kesintisiz 1 saat falan yürüdüm dinlendim yine yürüdüm kesinlikle bol bol yürüyün ilk gazım cıktıktan sonra aşırı rahatladım. sezaryenimin 2. günü ayaklandım ben ve oğlum şuan 5 günlük fıldır fıldır geziyoruz. ben çok kolay atlattım kızlar. umarım sizlerin de böyle olur. Alen’im 12/11/2020 saat: 12:20 de dünyaya geldi iyi ki geldi♥️🙏🏻burası bana çok güzel 2 arkadaş kazandırdı @babysevgi ve @melodia 🙏🏻
umarım her anne adayının pozitif ve rahat doğumları gerçekleşir🙏🏻🌸🌸