Tuba52 Arkadaşlar bende orduluyum ,birçok arkadaşım doğum yaptı hemşire olanda var içlerinde .orada doğum yapacagım gelmeden,sevgi hastanesi baş Hekimi bende kadın dogumcu Halil bey ,umut hastanesinde ise yılmaz bey üzerinde yogunlaştım. Uğur bey,sinan bey, hüseyin bey di sanırım bunlar hakkında nötr leştim.mart ayında ikisi ile de bi tanışalım bakalım 🤔🙃