Kubrq Tgbtgb ben yok die biliorum canim cunku doktor nst girecekleri sen nst cik dio direk ucretsiz buyuk ihtmlle ama memnun kalacaksın emin ol😊😊
Tgbtgb Kubrq 38+ larda kabul ederse inşallah bakalım randevu oluşturmaya çalışacağım.sinan bey ilgisiz duruyor malesef :/
Kubrq Tgbtgb ilgisiz demistim sana zaten canim 😊😊😊kabul eder canım neden etmesin sonuçta parayla ama randevu Alman zor dogumu orda yapacagini sole yeterli zaten yılmaz bey olmasa bile tuncer bey var oda çok iyi bir doktor hemsireleri hele çok candanlar 😊😊
Tgbtgb Kubrq randevu telefondan malesef alamadım ama sekreterinden tanıdık vasıtasıyla geçende almştm ama gidememiştim.tekrar aynı yolu denedim yarın dönüş yapacak bakalım.doğum ücretiyle ilgili bilgi edindin mi ?
Kubrq Tgbtgb unuttum ben onu ama 1500 bulmuor die biliorum sezaryan arasinda 50 lira var sadece die hatrlyrm o kadar 😐😐