Kimkibu bendede sıkıntı yoktu hastalığımdan dolayı ilacı azaltmisken hemen hamile kalmam gerekiyordu korunma olduğu zaman istediğinde çocuk hemen olmadığı için doktor ile görüştüm hemen yapıldı nezaman ilacı azaltsam 1.5 seneye durumum kötüleşiyor oyuzden acele etmem gerekiyor du çok şükür tutundu doktor transfer yaparken embriyo nun hareket ettiğini gördü hemşire çok sevindi sordum neden hareket ettiğine çok mutlu oldun dediki böyle olunca kesin hamile oluyorsun bide memlekette olmadım İstanbul da oldum 3 gün sonra 12 saatlik yola çıktım çok şükür tutundu