Melmur bende insulin direnci icin sabah aksam diaformin iciyorum troid ilacim var ayri olarak estofem 9haftaya kadar devam dediler sabah 2 aksam 2 iciyorum zorla bende 2.3 lt su iciyoum ama zorlaya zorlaya valla normaldede pek sevmem icmeyi 25 kasimda 7+1 olucaz hem kese bebek kalp atisi hepsini gorebilmel adina erken gitmedim kan degerimi yaptirdim 3 kez idrar vitamin herseye baktirdim muayne olmayi bekliyorum sen ne zaman duydun cnm