Tugcngz bende 39+5 im dün gece aynısını yaşadım hatta post açtım ama çok net cevaplar alamadım genelde nişan kanlı olur diyordu herkes ama bende de sarımsı jöle gibi bir parça vardı ilk defa öyle birşey gördüm nişan sanırım çünkü kanlı olmasının sebebi baskıdan dolayı ordaki kılcal damarlarda kanama olmasıymış ama illa kanama olacak diye bişey yoktur ben hamileliğimin başından beri bir kere bile lekelenme kanama yaşamadım mesela herkeste bir değildir bence