saSinemTeker valla ben 33+2 oldum göğüs ucum aşırı derece de ağrıyo çok afedersin sütyen bile takamıyorum düşün kabuk kabuk oldu bebek emince nasıl olacak şok merak ediyorum. Bu hafta aldım lansinoh krem bi kere sürdüm o kadar iyi geldi ki anlatamam sana zaten çok yoğun kıvamlı iğne ucu kadar sürüyorum hemen geçirdi