Hanımlar
Bebeğim yaklaşık bir hafta önce başladı pıt pıt atmaya yani 1 hafta önce hissettim hergun hissediyordum ama iki gündür hissetmiyorum normal mi 18 haftalık oldum bu haftalarda duzensiz midir korktum biraz sizlere sormak istedim sizde durumlar nasıl?