Guni1- [silindi] ilk zamanlar okadar aşağıda olması, çok idrar getirici, ani can acıtıcı oluyordu birde paniklemiştim ben yukarı çıkması lazım diyen çoktu. Boyum uzun ve iri kemikliyim doktorum normal olduğunu, olması gereken yerde olduğunu söyledi🤗
[silindi] Guni1- bende dediginiz tipteyim ve bana da doktor normal demisti, demek ki herkesin normali kendi olcegine gore 😅