Gulsumhalil Tekme desem degil ayni noktada tik tik kalp atisi gibi biraz uzun suruyo tabi sizce bu nedir
Babyy1S Gulsumhalil kalp atışı gibi bazen uzun surebiliyor hıçkırması ritmik şekilde tekrarlar surekli
[silindi] Gulsumhalil benim karnimin sag alt tarafinda kasiga dogru gibi oluyor bu bi suredir,dunden beri de vajinaya dogru ayni bahsettiginiz gibi karindakine benzer bir his,kalp atisi gibi basladi. Korktum bi ama tecrube eden var mi? Normal mi?
Seymatoplu1 Guni1- bunu suan duyuyorum ve bende bu sabah boyle birsey hissettim ayni noktada baya kalp atisi gibi kucuk tepkiler hisettim
Guni1- [silindi] bebeğin kafası orda demekki 29 haftadayım. Hıçkırmalarını hissettiğim zaman kontrole gitmiştim bebek başaşağı dimi dedim direk son 1 aydır o şekilde benimde 😊
Guni1- Gulsumhalil aynen sanırım büyüdükçe daha belli olacak kendi adıma 😊 buarada doktorumun bana dediği nekadar hıçkırık okadar emme refleksi kuvveti
grmz31 Kalp atımı tekme arası birsey ama düzenli olduğu için tekmeden farklı olunca hıçkırık olduğu anlaşılıyor
[silindi] Guni1- ben de bugun dedim noluyor boyle valla butun gun titredim yani, garip bi his ama bikac aya balik gibi yuzecek icinde dediler. Bunlar pratik asamasi bebegin sanirim 😂 ultrasonda hep cok asagida geziyor doktor zaten dediginiz gibi yerlesimi sanirim
Guni1- [silindi] ilk zamanlar okadar aşağıda olması, çok idrar getirici, ani can acıtıcı oluyordu birde paniklemiştim ben yukarı çıkması lazım diyen çoktu. Boyum uzun ve iri kemikliyim doktorum normal olduğunu, olması gereken yerde olduğunu söyledi🤗