papatya35 Asliiiiiiiiii42 evet üzücü bi durum Allahtan geçici ya sağ Salim atlatırız inşalşah şu hamileliği 😀
Asliiiiiiiiii42 papatya35 inşallah ya ben pek sanmam bence hamilelik bizi atlatacak gibi duruyor 😅😅 çığır aşıyorum ben şahsen 😆
Cemrenin_annesi80 papatya35 bende 24+4 deyım bendede var o sorun sinirden aglarım eşime sanki cocugummuş gıbı kızıp dururum Allahtan alttan alıo da bişey demıo
papatya35 Cemrenin_annesi80 demek nerdeyse herkeste varmış ya bi rahatladım kısa sürede atarız inşallah bu hali üzerimizden ne diyeyim