papatya35 cunku tahammülün yok, bende öyleydim gergindim sürekli lohusalikta gerginlik bitti depresyon gibi bisey başladı 2,3 hafta, hiç gülmüyordum mutsuzdum düşün çocuğum olmuş ama acayip mutsuzdum Sonra sonra düzeldi suan Hersey normal cok şükür ☺️ Ama boyle olmasida gayet normal düşün icinde bi canlı büyüyor bütün vücudun dengesi değişiyor hormonlar Hersey alt ust oluyor, çocuk dogduktan sonrada bu seferde bedenin ici normale dönüyor. Yanı içimizde kocaman bi dunya var o yüzden bu süreçte yaşanan sinir gerginlik duygusallık vs normal