Bende ihlamur rezene papatya zencencefil ictim cok sukur birsey olmadi. Bende diyetisyenle birlikdeydim ilk 5 ay . Ilk 3 ay hic icmedim zaten rahimi gevsetip dusuk olmamasi icin. Ama aksamlari agir yemekler yerseniz papatya icebilirsin dedi diyetisyenim ben hep onunla danisarak gittim. Cok sukur birsey olmadi. Ama hamileligim ilk 3 ayi cok bulantili kokulu igrenc gecti o zaman sabahlari bir fincan zencefil ve limon la basliyordum gune bulantimi azaltiyormus gercekdende ise yaramisti.