Guneyinannesi1 Kış çayı düşük yapıyormuş dogrumu karışık otlar vardı icinde zencefil vs her sey pek bilgi sahibi değilim fakat yarim bardak ictim ilk defa ictim hergun ictigim biside degil yani 🙄
Cicilibicili Guneyinannesi1 1 kereden bi sıkıntı olmaz canım ama içme. Her bitki çayı tüketilmiyor çünkü. Özellikle araştır bu konuyu ona göre dikkatli olursun içerken 🌸
honeybooble Guneyinannesi1 yarım bardaktan bişey olmaz merak etme canım ama doktoruna sorarak tüket ben baştan beri içmiyorum
Elbet-birgun-kavusacagiz Guneyinannesi1 yarim bardaktan bisey olmaz ama bidaha icmeyin gebelikte bitki caylari onerilmiyo
bburcu Guneyinannesi1 doktorum yeşil çay, ıhlamur ve zencefile izin vermişti 1 fincan. Ama ben içmemeyi tercih ettim yine de. Sadede hasta olduğumda zencefil içiyordum mutlaka doktoruna danış bunu
Cicilibicili Guneyinannesi1 bazen oluyo bilmeden bişeyleri tüketebiliyoruz. Dediğim gibi o kadardan bişey olmaz için rahat olsun 🌸
Mervetekmn Guneyinannesi1 ıhlamur içebilirsin sıkıntı olmuyo 1bardak ama dıgerlerını doktorum önermedi
Mervetekmn Guneyinannesi1 sen bilirsin hata olsa doktorlarım önermezdi diye düşünüyorum tabi herkeste farklılık gosterır ama genelde ıhlamurda sıkıntı olmadı kimseye arkadaşlarda yazmıs zaten
Cicilibicili urazaslan canım doktoruna danışman en doğrusu olur. Kiminin tehlikesi oluyo. İçilebilen şeyleri bile yasaklayabiliyo doktor
rahmeli20 Guneyinannesi1 ben ıhlamur içtim sadece doktorum günde bir fincan içebilirsin demişti bi de sıcak suyun içine limon sıkıp içiyorum
Elfynsmr Guneyinannesi1 bi kereden zarar gelmez ama bi daha tüketme canım doktorum herhangi bir bitki çayı içmeyi yasakladı bana