Astadavistabeybi Hayır büyük olmaz bebek kıyafetleri çok pahalı ve hiç eskitemiyorlar kollarını falan kıvırırsın biraz olsun giyer dökümlüce öbür türlü bi kaç giymeden sonra dar geliyor birde tulum bol dökümlü güzel oluyor benim bebeğim 6 aylık hala büyük alıyorum biraz fazla giydirebilirmiyim diye şimdi giydiriyorum bol geliyor 2 gün sonra dar geliyor 😁 çok çabuk büyüyor diyorlardı çok doğruymuş