Eminekkkk canım dış gebelik zaten kese oluşumunda belli oluyor şuan senin sorduğun boş gebelik mi diye kasık ağrısı benimde çok oldu o bebek yerleşirken oluyormuş korkma o kadar saçma şeylere korktum ki çok anlamsızmış zamanla onu anlıyorsun içini ferah tut bu süreçte fazla ayakta kalma ağır kaldırma uzanma yeter 😘😘😘