5 haftalıgız ama süreki olarak kasıklarımda ve ara sıra karnımda bi sancım var bügün doktora gittim keseyi gördüm iki hafta sonra kaşp atıaını dinlemeye gel dedi sancımı sordugumdada pek bi cevap alamadım dış gebelikten korkuyorum olabilirmi basına gelen oldumu ve 5 haftalıkken ultrasonda dış gebelik anlasılırmı