Zamanlagelen dikkat ediyorum açıkcası ,şeker yüklemesi yaptırmadım yaptırmıycam ,şekerli herşeye dikkat ediyorum ekmek sadece kahvaltıda yiyorum ,birde yeşill erik çok yiyorum tavsıye ederim insülin direncini düzenliyor,olabildiğince dikkat ediyoeum sebze yiyorum ,hem sağlıklı kalabilmek hemde bebeğim için 🙂🙂