Msltms Astunazmn çok değilde sağlıklı beslenmek önemli canım ben hazır şeyler dışardan falan yemiyorum mesela daha çok sebze ağırlıklı haftada 1 balık haftada bi kaç gün de et yiyorum her günde mutlaka yumurta ve meyve mutlaka ye ☺️🤗
Oglakdorukcum Msltms bende 32 haftalıgım canım dün Muaynem vardı banada dedi 32 den sonra 2 haftada bir muayeneye gel dedi halbuki hiçbir sıkıntım yok cok sukur bebekte iyi ama öyle oluyormuş
Msltms Oglakdorukcum evet canım sorunla alakalı değil zaten bence muayene ve nst için öyle çağırıyorlar takip için ☺️
Oglakdorukcum Msltms ilk gebeligim tabi bilmiyorum insallah bir sıkıntı olamayacak randevu cıkartırlaraa sıkıntı yok bazen randevu sıkıntılı olabilir
Kedianasi Esravebebekleri bende aynen ikiz ve kiloları çok düşük heran doğum olabilir dedi doktorum yatıyorum evde😢
Esravebebekleri Kedianasi benim de sıkıntı erken doğum riskim var dikiş atılmıştı 16.haftada. İnşallah zamanında alırız kucağımıza 🙏
Kedianasi Esravebebekleri inşallah ya ama şuan aşırı karnım ağrıyor bebekler toplanıyor belimde ağrıyor ne yapmalıyım hiç bilmiyorum inan ki