Kızlar merhaba☺️ 31+5 haftalığız👼🏻
bugün bizim kontrol günümüzdü çok şükür her şey yolunda 2098 gr olmuşuz🥰 Nst ye girdim ilk defa bir şey çıkmadı haftaya tekrar gideceğim muayene için bundan sonraki kontroller haftada mı olucak acaba bilemedim ne için çağırdığını, acayip geceleri bacak ağrım ve kasığıma baskı hissediyorum çok şükür Alışverişimi önceden tamamladım gerçekten şu an çok zor hastaneden sonra kendimi acayip yorgun hissediyorum sizler ne durumdasınız?😍💕