Nisa ismini çok seviyorum tam nisa süresini okuduğum günlerde kızım olacağını öğrendim benim kızım Mart sonu Nisan basi olacak aslında Nisan ismini de seviyorum ama Nisan da olmazsa ve nisa koyarsak sanki son anda Nisa-n n harfi çıkarılmış gibi olacak 😂 Afra da değişik ama eşime desem direk olmaz kızımla okulda afra tafta diye dalga geçerler der çok takıyor dalga geçilecek diye