Purpura26 zohreeeee Ay gözüküyor işte ya. Daha önce çatlama iğnesi oldun mu hiç böyle bişi oldu mu? Nerede oturuyorsun yakınlarında özel hastane var mı? Gidip kan versen hemen çıkar sonuç. Çok merak ettim ya
Purpura26 zohreeeee Eşine gösterdin mi? Hadi ya türkiye de olsa hemen her yerde hastane gidip verebiliyoruz kan. Yarım madem erkenden yap ama var bence olmasa hiç çıkmazdı ki
zohreeeee Purpura26 evet canm olmustum gecen yil yok adet olmustum adetumden once ama bugun adet gunum adet olmadim ve sari akintim var bilemedim adetden oncede oluyo o akinti🥺
zohreeeee Purpura26 yok canm bsn Turkiyede oturmuyorum Azerbaycanda oturuyorum burda her yer kapali yarin sabah erken gebelik testi yapiyim oyle giderim kan testine
Sglaksoyy Benimde öyle çıkmıştı bende geçen hafta öğrendim şimdi 4 hafta 3 günlük oldu erken gebelik testi alabilirsen onda daha belirgin oluyor
zohreeeee Sglaksoyy yaa cok sevindim sag salim kucagina alirsin inshallah canm😍yarin o zaman erken gebelik testi aliyim sende adetinden kac gun sonra boyle olmustu?
Hlymstf zohreeeee ikinci çizginin hem altında hem üstünde nokta işareti var hafif silikte var inşallah hamilesin😘
Sglaksoyy zohreeeee adetim geçmemişti adetime 3 4 gün kala erken gebelik testi yaptım tesadüfen öğle öğrendim 🥰 çok teşekkür ederim bu arada ama erken gebelik testini dene erkenden sonra hastaneye git benim beta hcg 3 hafta 3 günlükken öğrendiğimde 40 dı
zohreeeee Purpura26 hayr canm korkuyorum olmaz diye bosuna umitlendirmiyeyim onuda simdi yarn belli olur bakalim
haziranin25i zohreeeee adetime 2 gün kala erken gebelik testi ile öğrendim. Erken gebelik testi alma şansınız olursa ondan alın yapın derim. Çünkü 5 TL lik testlerde çok silik bir çizgi çıkmıştı.
zohreeeee Sglaksoyy benden ondan korkuyorum ya adetinden 3_4gun once oyle cikmis ama bende adet gunu🥺