Purpura26 zohreeeee Şuan kini belki çeksen görürüz ben çok silik çizgileri gördüm 😀https://hizliresim.com/768dKr bak bu benimkiydi burda attım ama 1 2 kişi gördü sadece
Purpura26 zohreeeee Bak bu da erken gebelik testi aslında çok da fark yok arasında https://hizliresim.com/ifxdT4
Beyzan zohreeeee silik çizgi var demek benim de çok silikti. Acaba bozuk mu dedim çok da takılmadım erkendir diye düşündüm iki gün sonra sabah uyanır uyanmaz ilk idrarla yaptığım test baya belirgin çıktı
Purpura26 Beyzan Benim de varmış kan verdim. İlk kanda 17 çıktı 2. Kanda 53 çıktı 😊 adetime 2 gün var daha çok erken öğrendim
zohreeeee Beyzan evet canm bendede oyle cok dikkatli bakinca belli oluyo belkide benden baska kimse goremez o derece yani
zohreeeee Purpura26 adetine 2gun varmis canm ama bende bugun adet gunumdu oyle cikmis🙄hayirli olsun bu arada bebis😍
Purpura26 zohreeeee Cumartesi günü değerim 17 çıktı adetime 5 gün vardı. 2 gün sonra yani dün tekrar kan verdim 53 çıktı adetime 3 gün vardı. Yani daha adetim gecikmeden öğrendim. O yüzden okadar silik çıktı 😊
Purpura26 zohreeeee Ama ne zaman döllenme olduğunu bilemezsim ki kuzum ben 14. Gün yumurtlamayı gördüm. Sen ne zaman yumurtladın ki
zohreeeee Purpura26 canm ben catlatma ignesi oldum 2kasimda bugun 15.gunum ve adet gunum o yuzden dedim
zohreeeee Purpura26 canm simdi dayanamadim bi test daha yaptim kaset test o bi tik daha belirgin cikti🥺ignenin etkisi olmaz dimi?kan vermek istiyorum bow yere umitlenmek istemiyorumda